06-58 01 59 85 mascha@mas-support.nl
Selecteer een pagina

Zoek jij een freelance management assistent?

Waar is jouw focus en passie die je had voor jouw bedrijf toen je startte? Doe je nog steeds wat je gaaf vindt en wat jou voldoening geeft? Ben jij op vrije dagen (stiekem) bezig jouw ’to-do’ lijst kleiner te krijgen…echter wordt hij als maar langer? Klagen ze thuis dat je te weinig tijd voor hen hebt? Heb jij alle bordjes nog wel in de lucht?

Mas-Support – secretariële ondersteuning

Overspoeld door werk, maar nog niet klaar om iemand in dienst te nemen? Mijn office support is precies wat je nodig hebt!

Welke oplossingen heb ik in huis?

Met mijn uitgebreide ervaring als proactieve directiesecretaresse (managementassistent/bestuurssecretaris), kan ik efficiënt schakelen, heb ik snel overzicht en weet prioriteiten te stellen. Ik neem de randzaken van je over, waardoor jij je kunt concentreren op wat echt belangrijk is, en je jouw bedrijf naar nieuwe hoogtes kunt brengen.

Laat mij je helpen als jouw virtuele assistent en ervaar de rust die dat met zich meebrengt! Door samen te brainstormen over de te volgen koers, ontwikkelen we een aangepast actieplan. Ik neem taken van je over en voorzie je van advies en feedback, waarna we samen de volgende stappen besluiten. Zo wordt je bevrijd van de dagelijkse rompslomp en kunnen we snel beslissingen nemen, waarbij ik de vervolgacties voor mijn rekening neem.

Mijn aanpak is altijd maatwerk, afgestemd op wat jij belangrijk vindt en passend bij jouw visie en bedrijf.

Laten we kennismaken!

Woon je in de regio Kampen – Zwolle? Dan kom ik graag bij jou langs voor een kop koffie. Mas-Support bevindt zich namelijk precies tussen Kampen en Zwolle.

Project management?

Social Media-expertise bij Mas-Support

Bij Mas-Support verzorg ik het beheer van jouw social media platforms, waaronder Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter.

In overleg bepalen we samen welke taken ik voor jou op me neem. Mijn diensten omvatten onder andere:

  • Het opzetten van bedrijfspagina’s.
  • Het schrijven van pakkende profielen.
  • Het creëren van ‘link in bio’.
  • Uitvoeren van hashtag-onderzoek.
  • Het samenstellen van een doeltreffend contentplan.
  • Het ontwerpen van content in Canva Pro.
  • Het schrijven en inplannen van content.
  • Het monitoren en beheren van reacties.
  • Het aangaan van interacties.
  • Het opschonen van volgerslijsten (verwijderen van bots).
  • Het analyseren van prestatiegegevens en het bijstellen van strategieën voor toekomstige posts.

Deze diensten zijn beschikbaar in flexibele abonnementsvormen, beginnend bij 4 uur per maand tot meerdere dagdelen per week.

Freelance management assistent

Maak gebruik van mijn jaren ervaring als management assistente bij diverse MKB, B2B, (jeugd-)zorginstellingen, sociaal domein.

Denk aan:

  • complex agenda beheer
  • beheer e-mails
  • project administratie
  • structuren administratie
  • bestanden organiseren
  • research
  • RI&E + plan van aanpak (Volandis)
  • archiveren
  • procesbeschrijvingen
  • organisatie evenementen
  • klankbord zijn voor ondernemer
  • nieuwe tools en toepassingen implementeren
  • en nog veel meer!

Wij spreken samen af of je bijv. 10 uur per maand of een dag(-deel) per week afneemt en vooraf betaald.

Financieel medewerker gezocht

Voor jou werk ik aan de volgende punten:

  • invoeren van stamgegevens
  • maken van verkoop facturen,
  • inboeken van inkoopfacturen,
  • koppeling voor automatisch inlezen bankafschriften
  • koppelen van betalingen en afschrijvingen in het online boekhoudpakket zodat deze posten weer op ‘0′ komen te staan.
  • debiteuren beheer door aanschrijving openstaande gelden betaald te krijgen.
  • betalen credit facturen
  • controle lijsten nalopen

Met SnelStart, Accountview en MoneyBird heb ik ervaring. Andere programma’s zijn zeker bespreekbaar.

Samen bespreken wij hoeveel tijd ik hieraan mag besteden iedere maand.

BEN JE KLAAR VOOR DEZE ALLROUND REGELAAR?

Dan is Mas Support hét adres voor samenwerking!

Of het nu gaat om jouw ramvolle mailbox, een nieuwe procedure doorvoeren en anders gaan archiveren, een planning maken met verantwoordelijkheid en status hierin vermeld, of die rapportage die je nu eindelijk moet doen?

Als allround administratief medewerker kun je mij ook vragen voor van alles rondom social media tot en met het beheer overnemen.

En mocht jij jouw online boekhouding helemaal zat zijn om bij te houden, pak ik die ook voor jou op.

Ik ben geboren in de IJsselmuiden, opgegroeid in Kampen en woon nu 25 jaar in Wilsum waar ik werk als virtual assistent. Daardoor weet ik goed mijn weg binnen in deze regio om snel te kunnen gaan schakelen naar andere ZZP-ers en bedrijven zodat jouw werk af komt. Lekker gemakkelijk!

Vanaf 4 uur tot meerder dagen in de maand kun je bij terecht voor mijn hulp. Daarbij is mijn motto ‘Afspraak is afspraak’.

Wanneer ik heb gezegd dat ik jou ga helpen, doe ik dit ook.

Vraag nu jouw eigen personal assistant aan!

Jij wilt groeien maar hoe?

Wil jij groeien met jouw bedrijf en weet je niet waar je moet beginnen?

Hoe zet je een goede administratieve structuur op, hoe richt je een crm in, waar haal ik de tijd vandaan om dat nieuwe project te starten?

Wil jouw accountant dat je gaat boekhouden in een online administratie en zie je door de bomen het bos niet meer?

Ik wil graag met jou meedenken. 

    Wat kost uitbesteden?

    Natuurlijk wil jij weten wat mijn hulp jou gaat kosten. Dat is jouw goed recht. Toch geef ik hier geen antwoord op.

    Waarom?

    Mijn werk is altijd maatwerk. Samen spreken wij af wat ik voor jou ga doen. Dan maak ik een maatwerk offerte voor mijn support.

    Ik ga voor verbinding, jij ook?

    Contactformulier

    Vraag nu hulp aan!

    1 + 11 =

    Chat openen
    WhatsApp met Mas-Support
    Hoi, heb je een vraag; ik hoor het graag!