06-58 01 59 85 mascha@mas-support.nl
Selecteer een pagina

Zoek jij een freelance management assistent?

Waar is jouw focus en passie die je had voor jouw bedrijf toen je startte? Doe je nog steeds wat je gaaf vindt en wat jou voldoening geeft? Ben jij op vrije dagen (stiekem) bezig jouw to-dolijst kleiner te krijgen…echter wordt hij als maar langer? Klagen ze thuis dat je te weinig tijd voor hen hebt? Heb jij alle bordjes nog wel in de lucht? Zoek jij secretariële ondersteuning?

Mas-Support –  secretariële ondersteuning

Je hebt teveel werk echter weer te weinig om iemand in dienst te nemen. 

Dan is mijn office support echt iets voor jou!

Met mijn jarenlange ervaring als meedenkend directie secretaresse (management assistente/bestuurssecretaris) kan ik snel schakelen, heb ik gauw overzicht en kan goed inschatten wat prioriteit heeft om daarmee te starten. Zo neem ik jou die randzaken uit handen waardoor jij je weer kan focussen, tijd hebt voor wat jij belangrijk vindt en de zaken die er voor jou toe doen kan oppakken waardoor jij kan knallen met jouw bedrijf. 

Schakel nu mijn hulp in als virtual assistent en ervaar zelf welke rust dit brengt! Door samen te sparren over welke koers er gevaren moet worden, stippelen wij samen een plan van aanpak uit waarop ik dit werk van jou over neem. Mijn bevinden koppel ik terug met een advies en samen bespreken wij de volgende te nemen acties. Zo heb jij geen last van al die rompslomp en kunnen we meteen knopen doorhakken waarop ik de vervolg stappen weer oppak.

Op deze manier is mijn aanpak altijd maatwerk volgens wat jij belangrijk vindt en wat past bij jouw visie voor jouw product en bedrijf.

Kennismaken?

Woon je in de regio Kampen – Zwolle? Dan kom ik graag bij jou op de koffie. Mas-Support werkt en woont precies tussen Kampen en Zwolle in. 

 Wat is freelance support?

Social media-expert

Als Mas-Support bied ik het beheer van diverse social media aan.

Je kan hierbij denken aan Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter.

Samen bespreken wat ik voor jou ga doen. Dit kan zijn;

  • bedrijfspagina aanmaken
  • profiel schrijven
  • link in bio maken
  • hashtag onderzoek
  • contentplan schrijven
  • content ontwerpen in Canva Pro
  • content schijven
  • content inplannen
  • reacties in de gaten houden
  • interacties aangaan
  • blijven opschonen volgers (bots)
  • cijfers volgen en bijschaven voor volgende posts

Dit is mogelijk met abonnementen vanaf 4 uur per maand dagdelen per week.

Freelance management assistent

Maak gebruik van mijn jaren ervaring als management assistente bij diverse MKB, B2B, (jeugd-)zorginstellingen, sociaal domein.

Denk aan:

  • complex agenda beheer
  • beheer e-mails
  • project administratie
  • structuren administratie
  • bestanden organiseren
  • research
  • RI&E + plan van aanpak (Volandis)
  • archiveren
  • procesbeschrijvingen
  • organisatie evenementen
  • klankbord zijn voor ondernemer
  • nieuwe tools en toepassingen implementeren
  • en nog veel meer!

Wij spreken samen af of je bijv. 10 uur per maand of een dag(-deel) per week afneemt en vooraf betaald.

Financieel medewerker gezocht

Voor jou werk ik aan de volgende punten:

  • invoeren van stamgegevens
  • maken van verkoop facturen,
  • inboeken van inkoopfacturen,
  • koppeling voor automatisch inlezen bankafschriften
  • koppelen van betalingen en afschrijvingen in het online boekhoudpakket zodat deze posten weer op ‘0′ komen te staan.
  • debiteuren beheer door aanschrijving openstaande gelden betaald te krijgen.
  • betalen credit facturen
  • controle lijsten nalopen

Met SnelStart, Accountview en MoneyBird heb ik ervaring. Andere programma’s zijn zeker bespreekbaar.

Samen bespreken wij hoeveel tijd ik hieraan mag besteden iedere maand.

BEN JE KLAAR VOOR DEZE ALLROUND REGELAAR?

Dan is Mas Support hét adres voor samenwerking!

Of het nu gaat om jouw ramvolle mailbox, een nieuwe procedure doorvoeren en anders gaan archiveren, een planning maken met verantwoordelijkheid en status hierin vermeld, of die rapportage die je nu eindelijk moet doen?

Als allround administratief medewerker kun je mij ook vragen voor van alles rondom social media tot en met het beheer overnemen.

En mocht jij jouw online boekhouding helemaal zat zijn om bij te houden, pak ik die ook voor jou op.

Ik ben geboren in de IJsselmuiden, opgegroeid in Kampen en woon nu 25 jaar in Wilsum waar ik werk als virtual assistent. Daardoor weet ik goed mijn weg binnen in deze regio om snel te kunnen gaan schakelen naar andere ZZP-ers en bedrijven zodat jouw werk af komt. Lekker gemakkelijk!

Vanaf 4 uur tot meerder dagen in de maand kun je bij terecht voor mijn hulp. Daarbij is mijn motto ‘Afspraak is afspraak’.

Wanneer ik heb gezegd dat ik jou ga helpen, doe ik dit ook.

Vraag nu jouw eigen personal assistant aan!

Jij wilt groeien maar hoe?

Wil jij groeien met jouw bedrijf en weet je niet waar je moet beginnen?

Hoe zet je een goede administratieve structuur op, hoe richt je een crm in, waar haal ik de tijd vandaan om dat nieuwe project te starten?

Wil jouw accountant dat je gaat boekhouden in een online administratie en zie je door de bomen het bos niet meer?

Ik wil graag met jou meedenken. 

    Wat kost uitbesteden?

    Ben jij mkb’er en gaan wij samenwerken?

    Als kennismaking bied ik aan: 

    • de eerste 10 uur voor slechts 525,-! (*voor start werkzaamheden 50% aanbetalen)

    *Prijzen zijn exclusief BTW.

    Ga voor die rust in jouw hoofd. Zorg dat je geen omkijken hebt naar die ene taak en start nu eindelijk met dat nieuwe product op de markt zetten.

    Start direct!

    Contactformulier

    Vraag nu hulp aan!

    9 + 4 =

    Chat openen
    WhatsApp met Mas-Support
    Hoi, heb je een vraag; ik hoor het graag!