Reviews virtual assistent Mas-Support
Financieel medewerker
Mascha heeft vier jaar voor Bogard Beveiliging de boekhouding beheerd onder leiding van onze accountant.
Ze is accuraat, flexibel in inzet, prettig in de omgang, heeft humor, kijkt om naar het welzijn van haar collega’s, is niet bang om nieuwe taken op te pakken en springt dan in het diepe en heeft zo haar weg gezocht.
Een aanrader als nieuwe collega dus.
Bogard Beveiliging, Zwolle

Project ondersteuner
Ik besloot Mascha in te schakelen die in een eerste (brainstorm)sessie alle activiteiten in kaart bracht en deze volgens de planning goed in een overzicht (met tijdpad) rangschikte.
Structureel voerden we overleg, zodat geen van de acties aan onze aandacht ontsnapte.
Mascha is iemand die goed meedenkt en met suggesties komt om alles voor de opening goed georganiseerd te hebben en deze met succes te kunnen vieren!
Retro, brocante en vintage
Persoonlijk assistent
In 2021 en 2022 heb ik opnieuw prettig samengewerkt met Mascha;
Je bent op een rijdende trein gesprongen door gemeenteland. Dat vind ik stoer en heb dit zeer gewaardeerd.
Je was steeds bereid om zaken uit te zoeken, te organiseren, te faciliteren en vooruit te denken. Prima complex agendabeheer, altijd bereid om ‘even’ een afspraak te regelen, tactisch helpen herinneren wat er nog moest gebeuren.
Kortom een goede ondersteuner.
Kwartiermaker RSJ IJsselland, Transformatie
Canva ontwerp
Sinds januari 2022 beheert Mascha de social media voor de Zoutkamer. Ik ben erg blij met haar hulp en meedenken.
Doordat de social media geregeld is, geeft mij dit meer tijd om andere zaken op te pakken die mij beter liggen.
Af en toe hebben wij kort overleg en bepalen we de nieuwe koers voor de komende tijd. Mascha geeft hier adviezen in en heeft een mooi sjabloon gemaakt waar ik erg content mee ben.
Zoutkamer Kampen
Project ondersteuner
Door grote drukte, en toch een nieuw project starten, had klant X een vraag bij mij neergelegd of ik de projectplanning/administratie voor mijn rekening wilde nemen.
Alle to-do’s die gedaan moesten worden, heb ik in een planning gezet met degene die verantwoordelijk was voor deze stap en wat de status was van de bewuste stap.
Onderverdeeld in 3 categorieën, te weten; voorbereiding, pers, start klapte ik slechts dat deel open waar wij op dat moment in werkten.
Eens in de 2 weken namen we de 2 weken voorafgaand door en de komende 2 weken. Checkten wij of alle to-do’s nog relevant waren en pasten ik deze aan waar nodig.
Tijdens het gehele proces dacht ik mee, deed suggesties en gaf vergelijkingen bij iedere to-do.
Dit gaf zoveel rust bij klant X dat zij zich kon focussen op haar core business en op de taken voor de komende 2 weken dat haar project een vliegende start heeft gemaakt en succesvol blijft!
Contactformulier
Vraag nu hulp aan!
