06-58 01 59 85 mascha@mas-support.nl
Selecteer een pagina

Reviews virtual assistent Mas-Support

Financieel medewerker

Mascha heeft vier jaar voor Bogard Beveiliging de boekhouding beheerd onder leiding van onze accountant.

Ze is accuraat, flexibel in inzet, prettig in de omgang, heeft humor, kijkt om naar het welzijn van haar collega’s, is niet bang om nieuwe taken op te pakken en springt dan in het diepe en heeft zo haar weg gezocht.

Een aanrader als nieuwe collega dus.

Bogard Beveiliging, Zwolle

Project ondersteuner

Ik besloot Mascha in te schakelen die in een eerste (brainstorm)sessie alle activiteiten in kaart bracht en deze volgens de planning goed in een overzicht (met tijdpad) rangschikte.

Structureel voerden we overleg, zodat geen van de acties aan onze aandacht ontsnapte.

Mascha is iemand die goed meedenkt en met suggesties komt om alles voor de opening goed georganiseerd te hebben en deze met succes te kunnen vieren!

Retro, brocante en vintage te Kampen

Management assistent

In 2021 en 2022 heb ik opnieuw prettig samengewerkt met Mascha;

Je bent op een rijdende trein gesprongen door gemeenteland. Dat vind ik stoer en heb dit zeer gewaardeerd.

Je was steeds bereid om zaken uit te zoeken, te organiseren, te faciliteren en vooruit te denken. Prima complex agendabeheer, altijd bereid om ‘even’ een afspraak te regelen, tactisch helpen herinneren wat er nog moest gebeuren.

Kortom een goede ondersteuner.

Kwartiermaker RSJ IJsselland, Transformatie

Zwolle

Canva ontwerp

Sinds januari 2022 beheert Mascha de social media voor de Zoutkamer. Ik ben erg blij met haar hulp en meedenken.
Doordat de social media geregeld is, geeft mij dit meer tijd om andere zaken op te pakken die mij beter liggen.
Af en toe hebben wij kort overleg en bepalen we de nieuwe koers voor de komende tijd. Mascha geeft hier adviezen in en heeft een mooi sjabloon gemaakt waar ik erg content mee ben.

Zoutkamer Kampen te Kampen

Voegbedrijf Heldoorn

RI&E en HR zaken

Sinds 2022 werken wij samen met Mascha.

De prettige contactmomenten resulteren in daadkrachtig oplossen van onze wensen. Voor ons is deze manier van samenwerken zeer waardevol.

Kortom, Mascha heeft veel kennis die ze graag wil inzetten om je verder te helpen.

DGA Frederik Heldoorn, Voegbedrijf Heldoorn (geen familie), IJsselmuiden

Viltzijdig, Kampen

Administratieve hulp

Mascha is kalm en vloeit mee met wat nodig is. Ze blijft door zoeken tot een verloren document toch gevonden wordt. Ze denkt mee in de stappen die gezet kunnen worden. En doet snel en praktisch meteen wat nodig is bij voorbeeld iCloud ruimte opschalen.

In een uurtje tijd is er al weer meer ruimte en rust gecreëerd.

Het is echt of je als het ware een extra brein huurt dat alles kan waar je zelf soms te kort schiet.

Heidi Urban-Pasterkamp, Viltzijdig te Kampen

Hofstede Rijopleidingen, IJsselmuiden

Social media sjablonen

Na eenvoudig contact leggen was een afspraak zo geregeld. Al snel waren de wensen duidelijk en kwam Mascha met een mooie uitgewerkte presentatie.

Samen hebben we dit geïmplementeerd en heeft ze extra geholpen met uitleg zodat we eenvoudig ook zelf dingen kunnen aanpassen. Zo denkt ze mee qua uitstraling, maar zeker ook qua kosten.

Het resultaat mag er zijn! We zijn er blij mee! Al met al een fijne samenwerking en zeker aan te bevelen!

Edward Hofstede, Hofstede Rijopleidingen IJsselmuiden

Viltzijdig, Kampen

Project assistent

Mascha komt afspraken na, spart en denkt mee.

Én probeert voor het best haalbare eindresultaat te gaan voor alle partijen bij participatie.

Gerard van den Blink, projectleider versnelde woningbouw, Gemeente Kampen

Heidi Urban-Pasterkamp, Viltzijdig, Kampen

Project ondersteuner

Geconfronteerd met een hoge werkdruk, maar tevens aan het begin van een nieuw project, werd ik benaderd door klant X met het verzoek om de projectplanning en administratie over te nemen. Ik organiseerde alle benodigde actiepunten in een uitvoerig gedetailleerde planning, waarbij elke stap, verantwoordelijke en de voortgang helder werd weergegeven.

De werkzaamheden waren ingedeeld in drie hoofdcategorieën: voorbereiding, publiciteit en lancering. Ik zorgde ervoor dat alleen het actuele deel van het project zichtbaar was, om zo de focus te behouden. Elke twee weken hielden we een review, waarin we de voorgaande en aankomende periode evalueerden. We controleerden of alle actiepunten nog steeds relevant waren en voerden aanpassingen door waar nodig. Gedurende het gehele traject nam ik een proactieve rol aan, leverde ik creatieve input, suggesties en bood ik inzichtelijke vergelijkingen bij elke stap. Dit proces bracht aanzienlijke rust voor klant X, waardoor zij zich volledig kon focussen op haar kernactiviteiten. Hierdoor kreeg het project niet alleen een vliegende start, maar bleef het ook continu succesvol.

Contactformulier

Vraag nu hulp aan!

14 + 9 =

Chat openen
WhatsApp met Mas-Support
Hoi, heb je een vraag; ik hoor het graag!